Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

fredag 18 mars 2011

Fredag hela veckan, ja det har faktiskt känts lite som så men nu är det på riktigt Fredag!!!
Imorse sov jag kanske lite väl länge men det var riktigt skönt, ska försöka ta tag i lite plugg jag måste lämna in på tisdag för att vara helt fri hela helgen!

Ikväll ska jag på korrefest, ska bli riktigt roligt då jag ska hänga med två härliga tjejer som jag även firade nyår med, fantastiskt! Nyår var så himla härligt, dans på borden, hot shot, grilla hamburgare i backen och mycket mer!
Känns som den här dagen inte kan bli annat än lyckad! Ska ut och ta en promenad innan jag sätter full fart rakt in i kaklet!


jag, karro och carro hade efterfest i stugan.


förfest i stugan, jag och karin dansar på borden, vilket även alla andra också gjorde.

Inga kommentarer: