Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

torsdag 10 mars 2011

Här sitter jag och funderar på om jag ska äta frukost eller lunch. När man går upp sent, 9.30, och börjar 13.15 vet man inte riktigt hur man ska lösa hungern, låt oss kalla det i-landsproblem!
Medans jag ändå sitter här och klurar över livet måste jag berätta och den otroliga bokhyllorna vi äger här hemma, de är fyllde av böcker, LP-skivor, prylar. Låt oss vara ärliga här och säga att det mesta är Malins och jag blir lika fascinerad varje gång jag tittar över allt hon löser, mycket böcker man "borde" läsa. Jag har lovat mig själv att ta tag i den någon dag men har lite svårt att hinna med, kanske får bli i sommar.

Idag ska jag på en lektion i step vilket ska bli grymt, fyra tappra killar i klassen ska plocka fram taktkänslan och förhoppningsvis rocka!





Inga kommentarer: