Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

onsdag 9 mars 2011

Mår fortfarande illa när jag tänker på gårdagens nudlar så efter plugget gick jag direkt till ica för att handla något gott, var så galet sugen på sill och potatis så det fick det bli, mums!
Förstår inte riktigt vad jag fått det ifrån men jag är så fascinerad av djur- och naturprogram. Kan sitta hur länge som helst och stirra på något program och savannan eller liknande. Just nu sitter jag och tittar på SVTBarn, något program och krokodiler, sjukt töntigt men ändå kan jag inte sluta titta.
Egentligen ska jag sitta och plugga som en toka men jag tänker nog spara det till helgen, blir med andra ord en väldigt lugn helg med plugg och varma bad, låter inte fel!

Såg även idag ett ordspråk som passade väldigt bra in på min filosofi,

Det är ingen glödje att vara sysslolös, det roliga är att ha mycket att göra och strunta i att göra det

Inga kommentarer: