Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

måndag 21 mars 2011

Helgen är alltså redan över?
Imorse var jag iväg på lektion, blev ett pass med bodypump, och ja, det var min lektion, tro det eller ej. Hoppade sedan över nästa lektion med crossfit och åkte hem istället för att sätta fart med en skrivuppgift jag ska lämna in idag, tydligen råkade jag visst förtränga det så har inte börjat än. Nu är jag iaf mätt och nöjd efter lite kyckling och ris. Det här är en riktigt skön veckan vill jag lova, tar "helg" imorgon redan och sen ska jag bara skriva på en inlämningsuppgift som jag ska slänga in på fredag, inte alldeles för betungande :)
Bäst att sätta fart här då innan jag glömmer av allt plugg igen!

Inga kommentarer: