Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

torsdag 10 mars 2011

Just nu vill jag mest koka mina kursare i BAJS.
Blev nedröstad i valet om examinations form, salstenta eller hemtenta. Här sitter jag och försöker få ihop den här jädrans uppgiften. Medveten om att jag egentligen krånglar till det och gör det 100 gånger svårare än det här sitter jag ändå och sliter mig lite i håret. Hur kan något så intressant plötsligt bli så sjukt tråkigt?! Det bästa är ju även att jag kommer hålla på med det här hela helgen, fantastiskt. Ska låsa in mig i ensamheten och dricka oändliga mängder med te och vara bitter!



För er som har välslipade ögon ser ni även att jag smygläser bloggar, är inne på facebook samt pratar med Emma på MSN, men det är en helt annan historia schhh...

Inga kommentarer: