Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

måndag 14 mars 2011

Jag hatar att kliva upp tidigt på mornarna! Idag skulle jag kliva upp kl 7 som helt plötsligt blev halv 8, jaja, jag hann ju i tid iaf. Känns inte särskilt motiverande att kliva upp ur sängen när det är mulet och man hör regnet smattra på rutorna. Blä!
Men vad som gjorde morgonen och kanske hela veckan var att tentaresultatet kom på omtentan jag gjorde i slutet av februari, och jag klarade det, två poäng ifrån max så är ganska nöjd kan man säga :)
När jag kom hem så gjorde jag lite finslipningar på mitt arbete som ska skickas in idag och så råkade jag somna i 2 timmar, nu har jag druckit kaffe och ska hugga tag i städningen här hemma igen!
Jag har en förmåga att städa väldigt ofta då jag en dag dammsuger, en annan dag dammar och sen är det dags för att dammsuga igen. Nu ska jag faktiskt både dammsuga och torka golvet!

Inga kommentarer: