Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

torsdag 17 mars 2011

Gårdagen var verkligen helt underbar! Skidåkning live slår det mesta, nervositet, glädje, hysteri och ibland sorg! Hade några norskor och norrmän precis bakom oss och det var ljudnivå på dem kan jag säga, särskilt när Björgen och Northug presenterades. Stod precis vid målet och såg hela upploppet, fantastiskt!
Tycker riktigt synd om både Ingmarsdotter och Modin, fan vad grymma de var, helt sjukt!
När Jönsson korsade mållinjen först i finalen var glädjen total, norrmännen fick spö och vi var lyckliga! Tog lite bilder, som dock inte blev bra eftersom att min kamera har sagt upp sig och plötsligt slutade zoomen sluta. Men bjuder på några ändå!

Har precis käka mumsig frukost och nu ska jag plugga, ganska ofta har jag inställningen hur svårt kan det vara?! Även så tänker jag idag och tänkte ordbajsa lite i arbetet, ibland får jag dock äta upp mina ord, men förhoppningsvis inte idag :)


Prinsen öppnade tävlingen.


Herrarna på pallen, Jönsson tackar publiken.


Jönsson blir intervjuad, stod på sjukt bra platser.

Inga kommentarer: