Livet är kort,
bryt reglerna, glöm snabbt,
kissa långsamt, älska innerligt,
skratta okontrollerbart och
ångra aldrig något som en gång fått dig att le

måndag 7 mars 2011

God morgon...Eller?!

Fick ont i halsen igår och det känns inte alls bättre idag, jag hade hoppats på strålande sol men när jag vaknade var det mulet och det snöade. Håller även på att få en tand så det gör så himla ont av det också. Inatt drömde jag att lektionen jag ska på idag gick jättedåligt för mig, vilket nog förmodligen kan bli sanning. Ska prata om forskningsplan och vår C-uppsats vi ska köra igång med om några veckor, jag fattar verkligen ingenting och hur, var och varför man ska skriva det man ska skriva var så kommer sitta där som ett fån, gnäll, gnäll, gnäll på mig!!

På med vinterjackan igen då och dra till skolan, blä. Hej!

Inga kommentarer: